Kolla, hon bloggar!

2010-04-10
18:37:47

ÅHÅHÅÅ en sådan födelsedagspresent!
Jag fick alltså just DEN HÄR bloggen i födelsedagspresent igår, så nu vet även jag om den! En mycket bra present (eftersom jag aldrig i hela mitt långa liv bloggat) från ännu bättre vänner. Så TACK Hära, Elin, Line och Tina! Jag ska slita den med hälsan! Fantastiskt urval av bilder i headern också - vilket kanonjobb!

Jag sitter nu hemma hos Hära och skriver mitt allra första inlägg NÅGONSIN! Hära känner sig såklart hedrad över att få bevittna detta närmast episka skeende. Det ligger något magiskt i luften. Som när ett barn föds.

Jag ska berätta mer om gårdagens kalas senare, men nu ska jag återgå till att dricka päronsaft ur sugrör med Hära.

Idag har Ingvar och Ingvor namnsdag. GRATTIS!


Kommentarer:
#1: HÄRAAAA

JAAAA! Första kommentaren!

2010-04-10 @ 18:52:31
#2: Elin

Det här är stort! Större än stort! Episkt!

2010-04-11 @ 23:24:00
#3: Jessica

Mina tjejor! <3

2010-04-13 @ 12:51:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: