Kolla, hon bloggar!

2013-03-01
23:25:00

Medelålders kvinna, 23, söker förståelse
Jag har länge varit medveten om hur väldigt, väldigt medelålders jag kan vara. Jag uppskattar mysiga hemmakvällar, älskar doften av citronsåpa och mer eller mindre hamnar i brunst när en tidning med "nya spännande recept" eller "vårens färgglada dukningar" dyker upp på posten. Jag har alltid sängkläder, handdukar och tandborstar redo för den som vill övernatta, och jag är FÖR fotriktiga skor.

Jag är inte helt främmande inför att lyssna på Orup. Och gilla det.

Alla avdelningar på Åhléns äger. Likaså på IKEA. Och ICA Maxi. Det händer att jag fönstershoppar på tygaffärer. Det händer också att jag droppar namnet på någon - för andra - utdöd celebritet som lämnar alla ynglingar i min klass som stora frågetecken. Använder ordet "ynglingar".  Älskar matlagningsprogram.

Men jag tänker att så länge jag inte drömmer vått om Robert Wells så har jag mitt på det torra.

Kommentar:
#1: AnnG

Hahaha! Kommer aldrig sluta älska dig.

Svar: Haha :) och jag kommer aldrig sluta älska dig! PUSS
Jessica

2013-03-03 @ 02:48:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: