Kolla, hon bloggar!

2010-05-24
22:23:46

Världens sämsta bloggerska...
...det är undertecknad! Här utlovar man en makalös mängd med blogginlägg, men inte håller man sitt löfte. Detta är horribelt och jag lovar att aldrig mer lova något igen.

Är hemma i Hälleforsnäs nu och har haft en härlig helg, innehållande både snosingens syskonträff i Värmland och lillebrors konfirmation här i Sörmland. Har dessvärre tvingats skicka iväg min bättre hälft på tåget mot Uppsala nu, men det dröjer bara någon dag innan jag också är där igen!

Ska nog (lovar inget) lägga upp en bild eller två på min bror i mansklänning, men jag har inga sådana än! Därför får det bli en på min alldeles egna rugbykille istället! Titta bara! Inte en underbyxa är torr!




PASS PÅ! Idag har Ivan och Vanja namnsdag. JODDELADIHOO!

Kommentarer:
#1: Hära

men änteligen! Som jag har väntat!

2010-05-26 @ 11:55:10
#2: AnnG

Haha Jessica, jag älskar dig!

2010-07-08 @ 14:21:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: